LIZDAS
  • Pradžia
  • Interjeras
    • Interjero stiliai
    • Projektai ir inspiracijos
    • Dekoras
    • Svetainė
    • Virtuvė
    • Miegamasis
    • Vonios kambarys
    • Kitos patalpos
  • Architektūra
  • Kraštovaizdis
  • Menas
  • Gyvenimas
    • Kelionės
    • Maistas
    • Sportas
    • „Must have”
    • Pramogos
    • Aktualios temos
Naujausi įrašai
  • Tyli prabanga interjere: kai mažiau reiškia daugiau
  • Matcha: daugiau nei arbata – rytų tradicija, užkariavusi vakarų pasaulį
  • Šiuolaikinio meno mįslės: kaip suprasti kūrinius, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo… keisti?
  • Atraskite paslėptą Europos rojų – Sardiniją
  • Paprastos dekoro idėjos nepaprastam Velykiniam stalui
0
0
LIZDAS
LIZDAS
  • Pradžia
  • Interjeras
    • Interjero stiliai
    • Projektai ir inspiracijos
    • Dekoras
    • Svetainė
    • Virtuvė
    • Miegamasis
    • Vonios kambarys
    • Kitos patalpos
  • Architektūra
  • Kraštovaizdis
  • Menas
  • Gyvenimas
    • Kelionės
    • Maistas
    • Sportas
    • „Must have”
    • Pramogos
    • Aktualios temos
  • Menas

Menas kurti sėkmingą verslą iš meno

  • Lizdas
  • 2023-12-14

Ar įmanoma menininkams kurti ekonomiškai tvarią karjerą ir pasiekti sėkmės meno versle? Įmanoma. Tačiau reiktų atkreipti dėmesį, kad daugelis menininkų vis dar laiko save už tradicinės ekonomikos sistemos ribų. Deja, šiuo požiūriu dažnai naudojasi meno kolekcionieriai, organizacijos, o kartais net meno mokyklos, kurios gali tikėtis, kad menininkai eksponuos savo kūrinius nemokamai arba dirbs kaip neapmokami ar mažai apmokami praktikantai ir darbuotojai.

Norėdami įveikti šiuos iššūkius, menininkai turi pakeisti savo mąstymą, ginti savo ekonomines teises ir mokytis verslo bei finansų pagrindų. Labai svarbu sukurti strategijas, skirtas parduoti savo darbus ir sukurti klestintį verslą iš meno.

Paradigmos pokytis

Ir toliau vyrauja „badaujančio menininko“ archetipas, daugelis menininkų vis dar tiki, kad puikų darbą galima sukurti tik per kančią. Ši pasenusi paradigma įamžina žalingą požiūrį, dėl kurio menininkai dažnai jaučia kaltę. Nepaisant to, kad nori finansinės sėkmės ir nepriklausomybės, daugelis jų nesiryžta to imtis, nes bijo būti vertinami kaip „parsidavėliai” ir lengvai prieinamos rinkos produktai.

Išsivaduodami iš šio ribojančio įsitikinimo ir finansinę sėkmę vertindami kaip priemonę savo kūrybiniam darbui palaikyti, menininkai gali pasiekti ir meninį pasitenkinimą, ir ekonominį stabilumą. Galbūt atėjo laikas suvokti savo vertę bei pripažinti, kad finansinė sėkmė nėra lygi menininko statuso praradimui.

Verslo vadyba ir finansai

Verslo vadyba ir finansai gali būti bauginantys dalykai tiems, kurie neturi žinių ar patirties šiose srityse. Tačiau pagrindinės informacijos lengvai galima rasti knygose ar kursuose, kuriuose pateikiama pakankamai žinių lengvai verslo pradžiai. Oficialūs valstybiniai puslapiai taip pat yra puikus informacijos ir paramos šaltinis, paprastai jie geranoriškai reaguoja į užklausas ir stengiasi suteikti visą dominančią informaciją. Taip pat reiktų pasidomėti įvairiomis meno finansavimo programomis. Nors ten dažnai susiduriama su aršia konkurencija, tačiau galimybes išbandyti visada verta bei galbūt įgauti naujos patirties. Informacijos apie papildomas galimybes jūsų mieste gali suteikti vietiniai meno muziejai ir ne pelno siekančios organizacijos.

Darbas su komercinėmis galerijomis

Esminis meno verslo valdymo aspektas yra sukurti savo meno kūrinių rinką. Tai apima bendradarbiavimą su tarpininkais, tokiais kaip komercinės ir ne pelno siekiančios galerijos, įvairūs internetiniai puslapiai ar tiesioginis pardavimas galutiniams klientams.

Komercinės galerijos rūpinasi menininkų, su kuriais bendradarbiauja, darbų pardavimu, jie glaudžiai bedradarbiauja su meno kolekcininkais ar pavieniais klientais, užtikrina vietas organizuojamose parodose. Jų pagalba galite pasiekti didesnę auditoriją. Pastaruoju metu daugelis galerijų atidaro savo internetines svetaines, kurių pagalba galima gerokai greičiau rasti savo klientą ir parduoti savo darbus.

Menininkams labai svarbu, kad jų darbai būtų platinami, matomi ir apie juos kalbama. Tiek socialiniai tinklai, tiek asmeninės rekomendacijos gali padėti užmegzti ryšius su galerininkais, kuratoriais ir kolekcininkais.

Galingas įrankis – internetas

Ne tik galerijos naudoja internetinius kanalus, kad pasiektų savo klientus. Menininkai taip pat vis dažniau parduoda savo darbus tiesiogiai, apeidami galerijų sistemą arba organizuodami pardavimus tiesiai iš savo studijos.

Norintiems greičiau pasiekti klientą ir sėkmingai parduoti savo meno kūrinius, galinga platforma yra „Instagram“, galinti lengvai ir prieinamai tapti vienu pagrindinių jūsų darbų pardavimo kanalų.

Žemiau pateikiame keletą patarimų, kaip greičiau augti ir pasiekti daugiau sekėjų savo „Instagram” paskyroje:

  1. Rodykite savo kūrinius darbo vietoje ir kūrimo procese. Jūsų turinio pateikimas „Instagram“ tinkle turėtų skirtis nuo turinio pateikimo internetinėje galerijoje ar pardavimo svetainėje. Stilius turėtų būti „kasdieniškesnis“ ir labiau įtraukiantis, sukuriantis jausmą, kad žiūrovas yra jūsų studijoje, ir turi galimybę pirmas pamatyti jūsų darbus.
  2. Svarbu žinoti, kad daugelis jūsų sekėjų nori iš jūsų ko nors pasimokyti. Išnaudokite tai – kelkite trumpus mokomuosius įrašus, kuriuose pasakojate apie vis kitą savo darbo aspektą, techniką ar kūrimo proceso subtilybę. Jūsų profilis taps įdomus ir didins tikslinę jūsų auditoriją.
  3. Naudokite vertikalius vaizdus. Jūsų „Instagram” įrašų formatas gali turėti įtakos jų įsitraukimo lygiui. Horizontalios nuotraukos paprastai sulaukia mažiau dėmesio, nei vertikalios – jų įsitraukimas paprastai yra didesnis.
  4. Naudokite grotažymes. Optimalus grotažymių skaičius yra 5–7 viename įraše. Šios žymos su grotelėmis turėtų būti susijusios su jūsų turiniu ir atitikti jūsų paskyros dydį. Plečiantis paskyrai, galite pradėti naudoti ir platesnių reikšmių žymas su grotelėmis.
  5. Įrašus skelbkite tuo metu, kai jūsų sekėjai paprastai yra aktyviausi. Priklausomai nuo paskyrų turinio, sekėjų aktyvumas pagal laiko intervalus gali skirtis, tačiau įrašai paskelbti 7–9 val. ir 19–21 val. paprastai duoda daugiausia teigiamų rezultatų.
  6. Būkite atsargūs – „Instagram” platforma turi tapti įrankiu, o ne priklausomybe.

Svarbiausia: nenuvertinkite savęs! Išlaikyti save finansiškai yra pasiekiamas tikslas, kuris gali padėti realizuoti jūsų kūrybinį potencialą. Ryžkitės ir uoliai to siekite!

Related

Lizdas

Ankstesnis Straipsnis
  • Gyvenimas
  • Interjeras
  • Kelionės
  • Projektai ir inspiracijos

Stulbinanti aplinka ir ypatingi patiekalai: populiariausi Londono restoranai, kuriuos būtina aplankyti

  • Lizdas
  • 2023-12-13
Skaityti
Sekantis Straipsnis
  • Aktualios temos
  • Gyvenimas

Lyčiai neutrali mada: tradicinių barjerų laužymas

  • Lizdas
  • 2023-12-19
Skaityti
Taip pat skaitykite
Skaityti
  • Menas

Nuo banano iki susinaikinančio paveikslo: patys keisčiausi meno pardavimai, iš naujo apibrėžiantys kūrybiškumą

  • Lizdas
  • 2024-12-12
Skaityti
  • Dekoras
  • Interjeras
  • Menas

Donatas Šopis: įkvėpimas iš gamtos, intuicija ir tvari kūryba

  • Lizdas
  • 2024-10-29
Skaityti
  • Menas

Kodėl Da Vinčio „Mona Liza” yra tokia įžymi?

  • Lizdas
  • 2024-06-05
Skaityti
  • Architektūra
  • Menas

Meninių instaliacijų naudojimas architektūrinėse erdvėse

  • Lizdas
  • 2024-06-03
Skaityti
  • Menas

Prisimenant Joną Meką: eksperimentinio kino ir meninės revoliucijos pradininką

  • Lizdas
  • 2024-04-26
Skaityti
  • Menas

Investavimas į meną: ką reiktų žinoti pradedantiesiems?

  • Lizdas
  • 2024-03-14
Skaityti
  • Menas

Šiuolaikinis menas: kūrybiškumas skaitmeniniame amžiuje

  • Lizdas
  • 2024-03-07
Skaityti
  • Menas

Kainodaros menas: kaip nustatomos kainos menui?

  • Lizdas
  • 2024-03-05

Naujausi straipsniai

  • Tyli prabanga interjere: kai mažiau reiškia daugiau
  • Matcha: daugiau nei arbata – rytų tradicija, užkariavusi vakarų pasaulį
  • Šiuolaikinio meno mįslės: kaip suprasti kūrinius, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo… keisti?
  • Atraskite paslėptą Europos rojų – Sardiniją
  • Paprastos dekoro idėjos nepaprastam Velykiniam stalui

TEMOS

  • "Must have"
  • Aktualios temos
  • Architektūra
  • Dekoras
  • Gyvenimas
  • Interjeras
  • Interjero stiliai
  • Kelionės
  • Kitos patalpos
  • Kraštovaizdis
  • Maistas
  • Menas
  • Miegamasis
  • Pramogos
  • Projektai ir inspiracijos
  • Sportas
  • Svetainė
  • Virtuvė
  • Vonios kambarys
Susiję straipsniai
  • 1
    Tyli prabanga interjere: kai mažiau reiškia daugiau
    • 2025-06-09
  • 2
    Matcha: daugiau nei arbata – rytų tradicija, užkariavusi vakarų pasaulį
    • 2025-05-27
  • 3
    Šiuolaikinio meno mįslės: kaip suprasti kūrinius, kurie iš pirmo žvilgsnio atrodo… keisti?
    • 2025-05-06
  • 4
    Atraskite paslėptą Europos rojų – Sardiniją
    • 2025-04-25
  • 5
    Paprastos dekoro idėjos nepaprastam Velykiniam stalui
    • 2025-04-18
Naujausi straipsniai
  • Nuo nendrės stiebo iki stogo: šiuolaikiniai meistrai, įvaldę senovinį amatą
    • 2025-04-04
  • 2025 m. kraštovaizdžio dizaino tendencijos: natūralumas, tvarumas ir gerovė
    • 2025-03-28
  • Architektūros ir dizaino konferencija „NIEKO RIBA“: nuo profesinių blokų iki Ukrainos atstatymo vizijos
    • 2025-03-12
Kategorijos
  • "Must have" (1)
  • Aktualios temos (15)
  • Architektūra (22)
  • Dekoras (29)
  • Gyvenimas (37)
  • Interjeras (73)
  • Interjero stiliai (23)
  • Kelionės (15)
  • Kitos patalpos (5)
  • Kraštovaizdis (10)
  • Maistas (8)
  • Menas (18)
  • Miegamasis (3)
  • Pramogos (1)
  • Projektai ir inspiracijos (33)
  • Sportas (2)
  • Svetainė (2)
  • Virtuvė (5)
  • Vonios kambarys (5)
LIZDAS
  • Apie mus
  • Privatumo politika
  • NAUJIENLAIŠKIS
Žurnalas apie interjerą | Idėjos ir inspiracijos

Input your search keywords and press Enter.