„Instagram“ šiandien tapo pagrindine platforma menininkams pristatyti savo darbus, bendrauti su bendraminčiais ir meno mylėtojais bei reklamuoti save kaip parduodamą produktą. Tačiau platformoje, kuri turi daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų, išsiskirti iš minios gali būti sudėtinga. Vienas iš būdų padidinti savo matomumą „Instagram” tinkle yra naudoti tinkamas grotažymes.
Kas yra grotažymės?
Grotažymės yra raktiniai žodžiai arba frazės, prieš kurias rašomas simbolis „#“. Jie naudojami „Instagram“ platformos turiniui skirstyti į kategorijas ir jas tvarkyti. Kai vartotojai spusteli žymą su grotelėmis, jie gali peržiūrėti visus įrašus, kuriuose buvo naudojama toji konkreti žyma. Tai leidžia vartotojams rasti turinį, atitinkantį jų interesus.
Kodėl grotažymės yra svarbios?
Naudodami grotažymes galite padidinti jūsų pasiekiamumą Instagram platformoje. Jūsų įrašai tampa lengviau aptinkami konkrečios temos ieškantiems vartotojams. Tai gali padidinti menininkų, sekėjų ir potencialių klientų įsitraukimą ir susidomėjimą.
Koks yra optimalus grotažymių skaičius?
Optimalus „Instagram“ naudojamų žymų su grotelėmis skaičius gali skirtis priklausomai nuo kelių veiksnių, pvz., skelbiamo turinio tipo, jūsų nišos ir tikslinės auditorijos. Tačiau tyrimai rodo, kad naudojant nuo 7 iki 11 grotažymių vienam įrašui, galima pasiekti didžiausią įsitraukimo rodiklį.
Jei naudojate per daug žymų (daugiau nei 11), jūsų įrašas gali atrodyti kaip šlamštas ir dėl to gali sumažėti įsitraukimo rodiklis. Kita vertus, naudojant per mažai žymų (mažiau nei 5), jūs stipriai apribojate įrašo matomumą ir pasiekiamumą.
Svarbu pažymėti, kad jūsų grotažymių kokybė yra svarbesnė nei kiekybė. Naudodami atitinkamas ir konkrečias grotažymes, susijusias su jūsų niša ir tiksline auditorija, galite pasiekti reikiamus žmones ir padidinti įsitraukimo rodiklį.
Be to, galite eksperimentuoti su skirtingu grotažymių skaičiumi ir stebėti įrašo populiarumą, kad sužinotumėte, kas geriausiai tinka jūsų paskyrai. Optimalus žymų su grotelėmis skaičius laikui bėgant taip pat gali keistis, todėl svarbu reguliariai peržiūrėti ir atnaujinti savo grotažymių strategiją.
Geriausia grotažymių naudojimo praktika
- Naudokite kuo tikslesnes ir jūsų stilistiką atitinkančias grotažymes, kurios yra konkrečiai susijusios su jūsų meno kūriniu, technika ir stilistika. Tai pritrauks vartotojus, kurie domisi būtent ta specifine meno rūšimi. Pavyzdžiui, jei piešiate akvarele, naudokite žymas, pvz., #watercolorart, #watercolorpainting arba #watercolorillustration, vietoj #art, naudokite #contemporaryart arba #streetart. Populiarios grotažymės, pvz., #artwork arba #artist, turi didesnę auditoriją, o nišinės, tokios kaip #fiberart arba #inkdrawing, turi konkretesnę auditoriją, todėl padidinate šansą surasti savo tikslinį vartotoją, kuris atras jus ir liks ištikimu sekėju.
- Nuolat tyrinėkite grotažymes: prieš naudodami įvairias grotažymes įvertinkite jų tinkamumą ir populiarumą. Norėdami rasti naudingiausių, galite naudoti tokius įrankius kaip „Hashtagify“ arba „All Hashtag“.
- Sukurkite savo grotažymę: Sukūrę savo grotažymę galite populiarinti savo prekės ženklą, o naudotojams bus kur kas lengviau jūsų meno kūrinius surasti. Naudokite savo vardą arba savo kūrinio pavadinimą kaip unikalią žymę. Skatinkite savo sekėjus naudoti jūsų unikalią grotažymę, jei jie platformoje dalinasi jūsų darbais.
- Naudokite grotažymes savo istorijose: naudodami žymas su grotelėmis savo „Instagram“ istorijose galite padidinti pasiekiamumą ir matomumą.
Grotažymės yra vienas esminių įrankių, norint pasiekti kuo didesnę ir tikslingesnę auditoriją Instagram platformoje. Tačiau ne tik jos lemia jūsų sėkmę ir populiarumą socialinėje medijoje. Kaip augti ir pasiekti daugiau sekėjų savo “Instagram” paskyroje, papildomai galite skaityti straipsnyje: „Menas kurti sėkmingą verslą iš meno”